Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró participa en el procés de selecció de Media Markt

Escoltar

L'Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró participa en el procés de selecció de Media Markt

El Servei d'Ocupació de l'Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró (IMPEM) ha col·laborat amb l'empresa Media Markt, que aquesta setmana obre un nou establiment a Mataró, en el procés de selecció dels candidats i candidates que han d'ocupar els 126 llocs de treball ofertats.

El procés selectiu va començar l'estiu passat. L'empresa ha presentat les següents ofertes de treball:

  • Cap de serveis
  • Administratiu/va
  • Màrqueting
  • Recursos Humans
  • Seguretat
  • Venedor/a per a les seccions de: TV-imatge, HI-FI, gamma blanca, petits electrodomèstics, hardware i accessoris, software, telefonia, fotografia i accessoris, i discos
  • Cap de caixa
  • Caixer/a
  • Mossos de magatzem
  • Servei de postvenda: tècnics electrònics especialitzats en car-audio, components electrònics en general i manteniment pots venda d'informàtica i components electrònic

Dels 126 llocs ofertats, un 63% són de jornada completa i un 37% a temps parcial de 24 i 16 hores setmanals.

Abans d'iniciar el procés de selecció, Media Markt i l'IMPEM van definir els termes de la col·laboració i van signar un compromís pel qual l'IMPEM garantia la qualitat i rapidesa en la tramitació de les ofertes, així com les accions de seguiment pertinents pel correcte funcionament de la gestió.

L'empresa Media Markt per la seva part, es va comprometre a no fer discriminacions per raó de sexe, edat, religió, etc., respectant en tot moment el text constitucional. Al mateix temps es va comprometre a respectar la normativa legal vigent en matèria de contractació i a incorporar preferentment persones de Borsa de Treball de l'IMPEM per ocupar els llocs de treball ofertats.

El procés selectiu s'ha desenvolupat en diferents etapes:

1. El Servei d'Ocupació de l'IMPEM va iniciar la recerca de perfils professionals de persones en situació de desocupació registrats a la seva base de dades, vetllant per l'adequació entre els perfils professionals demandats per l'empresa i les característiques dels candidats.

2. Paral·lelament, Media Markt va posar anuncis de premsa cercant més perfils, per tal de poder incorporar més candidats en alguns llocs de treball. S'ha valorat l'adequació entre els candidats i els requisits de les ofertes de treball.

3. Es van elaborar llistats de candidats i es van passar a Media Markt, que ha realitzat la selecció final en el mateix IMPEM.

Fins el moment, l'empresa ha contractat 114 persones, de les quals 65 són homes (57%) i 49 dones (43%). De les persones contractades, un 25% estaven apuntades a la Borsa de Treball de l'IMPEM. El 97% de les persones apuntades a aquesta Borsa de Treball són veïns de Mataró.