L’equip de Govern s’amplia amb la incorporació de tres nous càrrecs de confiança
Avui s’han incorporat tres dels nous càrrecs de confiança o d’assessorament especial que formaran part del nou Consistori. El Ple extraordinari que va tenir lloc el passat 25 de juliol va aprovar la moció d’alcaldia referent al nombre, funcions i retribucions del personal eventual.
Així, l’alcalde ha signat durant aquest mes d’agost diferents decrets de nomenament dels següents coordinadors:
. Coordinador general: Francesc Esteve i Balagué.
. Coordinador de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana: Joaquim Bach i Fabregó.
. Coordinador de l’Àrea de Promoció Econòmica i Innovació: Josep Pocurull i Esclusa.
Avui s’ha donat compte dels nomenaments a la Junta de Portaveus i també es farà en el pròxim Ple que tindrà lloc el proper 8 de setembre.
Dades dels nous càrrecs eventuals
. Coordinador general – Francesc Esteve i Balagué
Francesc Esteve (Martorell, 1970) és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i s’ha format també en gestió urbanística, dret urbanístic i gestió i dret local.
Des de desembre de 2009 fins ara ha ocupat el càrrec de gerent i cap de Gabinet de l’Alcaldia a l’Ajuntament de Premià de Mar.
Del 2003 al desembre de 2009 ha estat secretari i coordinador general de l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès, organismes autònoms i societats municipals.
Ha ocupat en diferents períodes el càrrec de secretari-interventor en els ajuntaments dels següents municipis: Sallent (Bages), Castellbell i el Vilar (Bages), l’agrupació de municipis de Castellcir, Sant Quirze de Safaja i Granera (Vallès Oriental) i de Monistrol de Montserrat (Bages).
Ha exercit d’advocat i ha col·laborat amb diferents equips d’arquitectura en matèria de planejament i gestió urbanística, entre d’altres activitats.
. Coordinador de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana – Joaquim Bach i Fabregó
Joaquim Bach (1969) és llicenciat en Economia per la Universitat de Barcelona i llicenciat en Dret per la Universitat Oberta de Catalunya. S’ha format també en gestió de l’Administració Pública.
Des de 2000 ha ocupat el càrrec d’interventor i cap de l’Àrea d’Hisenda i Règim Interior de l’Ajuntament de Les Franqueses del Vallès.
També ha estat cap dels Serveis Econòmics de l’Associació Catalana de Municipis i assessor econòmic, tributari i financer a ajuntaments a l’Associació Catalana de Municipis i gerent del Consorci Local i Comarcal de Comunicació.
. Coordinador de l’Àrea de Promoció Econòmica i Innovació – Josep Pocurull i Esclusa
Josep Pocurull (1968) té el títol de Ciències empresarials per la Universitat de Barcelona i s’ha format en emprenedoria i creació d’empreses.
Des de 2010 ha estat el responsable d’administració electrònica de l’Ajuntament de Granollers i des de l’any 2000 ha ocupat el càrrec de cap de l’Oficina d’Atenció Ciutadana al mateix Ajuntament.
A l’Ajuntament de Granollers també ha exercit, en diferents períodes, com a cap de Compres i del Servei de Control Pressupostari i cap del Servei de Creació d’empreses i director del Viver d’empreses.
També ha estat consultor en la creació d’oficines d’atenció al ciutadà a diferents ajuntaments d’Espanya: Les Franqueses del Vallès, La Garriga, Castelló d’Empúries, Calahorra, Picassent i Formentera, entre d’altres.