Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mesa de contractació. 24/1/2002

Escoltar

Mesa de contractació. 24/1/2002

Dia
Hora
Lloc
Organisme

Ordre del dia

Per indicació del President de la Mesa de Contractació, us convoco a la sessió ordinària de la Mesa de Contractació.

Dia: 24 de gener de 2001.
Hora: 9'00 hores.
Lloc: sala de reunions d'El Carreró núm. 13-15 (1r subterrani)

Ordre del dia.

1.- Proposta adjudicació.

1.1.- Exp. 213/2001: adjudicació del contracte de servei per a la gestió del programa "sense sostre" en el centre d'acollida municipal de l'Ajuntament de Mataró, situat al C/ Sant Simó, 13, de Mataró.
1.2.- Exp. 1/2002: adjudicació subministramnent impresos i sobres.
1.3.- Exp. 162/2001: adjudicació del servei de neteja de les zones verdes de la ciutat, durant els anys 2002 i 2003.
1.4.- Exp. 2/2002: adjudicació subministrament material d'oficina.
1.5.- Exp. 4/2002: adjudicació subministrament productes de neteja.

La Secretària de la Mesa
de Contractació

Immaculada Pruna Ribas

Mataró, 21 de gener de 2002.