Drets i deures dels ciutadans i les ciutadanes
A continuació s’identifiquen els drets i deures dels usuaris del Servei Públic de Consum de l’Ajuntament de Mataró:
Drets |
Deures |
Presencialment, telefònicament i per via telemàtica. |
De presentar a l’Ajuntament la documentació i les dades d’identificació que siguin necessàries per dur a terme les gestions o tràmits pertinents.
|
A presentar queixes, denúncies i reclamacions en matèria de consum presencialment i per via telemàtica. |
De facilitar a l’Ajuntament dades d’identificació veraces i autèntiques en el formulari.
|
A ser atès amb respecte i diferència pel personal de l’Ajuntament. |
D’ajustar-se al compliment de les condicions i requisits establerts per la legislació vigent.
|
A formular qualsevol suggeriment o queixa sobre la prestació del servei i, rebre una resposta adequada. |
De ser respectuós amb el personal de l’Ajuntament i la resta dels usuaris.
|
A ser informats dels resultats dels compromisos contrets i de les enquestes. |
|
A accedir en condicions d’igualtat a les instal·lacions de l’Ajuntament. |
|
A escollir lliurement els mitjans de relació i comunicació amb el Servei Públic de Consum. |
|
A la confidencialitat i seguretat de les dades. |
|
A conèixer en tot moment l’estat de tramitació dels expedients en què tinguin la consideració d’interessats. |
|