L'Ajuntament potenciarà la Fundació Jaume Vilaseca com un producte turístic i cultural de la ciutat
La presidenta de l'Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró (IMPEM), Alícia Romero, el president del Patronat Municipal de Cultura (PMC), Sergi Penedès, i el president de
L'acord s'emmarca en el context del Pla d'Actuació per a
a) Un programa de gestió d'accions derivades del PAPC que recull com a prioritat la realització de convenis amb entitats.
b) Un programa de competitivitat que defineix les oportunitats d'atraure visitants i d'impulsar oportunitats empresarials del sector turístic.
c) Programa de definició de productes turístics a partir dels recursos existents i de desenvolupament de productes culturals.
d) Un programa de comunicació per difondre aquests diferents productes i posicionar la marca "Mataró, Ciutat Mediterrània".
Amb aquest rerefons, IMPEM i PMC consideren
En concret, l'IMPEM, incorporarà
La col·laboració del PMC se centrarà en la definició de continguts i serveis del projecte museogràfic del futur Museu de Can Marfà i en l'estudi de les fórmules de gestió del futur equipament museístic. També en la homologació de la documentació i els inventaris del fons patrimonial de la fundació d'acord amb els estàndards establerts pel Servei de Museus de
Per la seva banda la fundació cedirà el material audiovisual necessari per fer difusió de la seva activitat i participarà activament en accions de promoció de ciutat.