Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La 5a edició del Consell d’Infants finalitza en un acte on els alumnes expliquen les seves idees i tasques realitzades

Escoltar

La 5a edició del Consell d’Infants finalitza en un acte on els alumnes expliquen les seves idees i tasques realitzades

L’alcalde en funcions, David Bote, i el regidor d’Educació en funcions, Miquel Àngel Vadell, van agrair les idees i la tasca que han realitzat els consellers i conselleres que han format part aquest curs 2018-2019 del Consell d’Infants de la ciutat. L’acte de cloenda es va fer a la plaça de l’Ajuntament on els alumnes de les 20 escoles participants van poder explicar el que han treballat durant el curs al voltant de la temàtica triada: la tinença responsable dels animals i el medi ambient.

El Consell d’Infants de Mataró del curs 2018-2019 es va cloure ahir, 13 de juny, en un acte a la plaça de Santa Anna que va comptar amb els 41 conselleres i conselleres de les 20 escoles que han participat enguany i que són: Institut Escola Àngela Bransuela; Institut Escola Mar Mediterrània; Escola Angeleta Ferrer; Antonio Machado; Anxaneta; Camí del Cros; Camí del Mig; Cirera; Cor de Maria; El Turó; Germanes Bertomeu; Joan Coromines; Josep Montserrat;  Mare de Déu de Lourdes; Maria Mercè Marçal; Maristes Valldemia; Marta Mata, Montsterrat Solà; Rocafonda i Torre Llauder.

El tema de treball ha estat el maltractament i la cura dels animals. Els alumnes també han realitzat tasques de neteja de l’entorn amb la iniciativa Lets Clean Up EU. Els alumnes han comptat amb el suport de Mataró Audiovisual, la Societat Protectora d’Animals de Mataró (SPAM), el Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM), el Centre de Montnegre i Corredor i l’Associació Posidònia 2021.

 

Les llibretes viatgeres

Una de les novetats d’aquest curs ha estat l’elaboració, per part de cada escola participant, de les Llibretes Viatgeres. Un indret on els alumnes poden escriure els seus pensaments, idees i projectes sobre la temàtica a treballar a través d’escrits, imatges retallades, esbossos, dibuixos... L’objectiu és recopilar en un mateix indret totes les idees dels alumnes de 5è i 6è de primària al voltant d’un tema.