Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament modifica els horaris d’atenció telefònica

Escoltar

L’Ajuntament modifica els horaris d’atenció telefònica

El servei no funcionarà les nits de cap de setmana i festius, ni les nits d’agost

El servei d’atenció telefònica de l’Ajuntament, que fins ara funcionava les 24 hores de manera ininterrompuda, redueix a partir d'aquesta setmana el seu horari en els moments de menor incidència. Els diferents telèfons d’atenció al públic no funcionaran les nits de cap de setmana i festius, i tampoc les nits del mes d’agost.

 

El motiu de la modificació del servei són les restriccions pressupostàries. La conjuntura econòmica actual ha obligat enguany l’Ajuntament a prioritzar la despesa. La modificació dels horaris es va presentar a la Comissió Informativa de Serveis Centrals celebrada el 25 de febrer.

 

 

Els nous horaris

 

Els serveis telefònics afectats són el 010 (807 11 70 10 si es truca des d’un mòbil), el telèfon de l’Agència d’atenció a la gent gran i a les persones amb dependència (93 702 50 00), la centraleta de l’Ajuntament i el Telèfon del Civisme (900 859 009).

 

Amb els nous horaris no es farà atenció telefònica entre les 22.00 hores de dissabte i les 8.00 hores de diumenge; ni tampoc a la franja horària entre les 22.00 hores de diumenge i les 8.00 hores de dilluns. Aquesta restricció també serà aplicable a les nits dels dies festius i a totes les nits del mes d’agost.

 

 

Resposta a les demandes gravades

 

Durant les hores que no hi hagi atenció telefònica els ciutadans que truquin podran deixar el seu nom i telèfon amb la seva demanda gravats. Els operadors del servei d’atenció telefònica tornaran la trucada als interessats per atendre les seves peticions.