Comissió Informativa Municipal d'Administració General i Bona Governança (25/06/2021)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sessió telemàtica
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Data: 25 de juny de 2021
Hora: 9:00 h
Format: Virtual a través de la plataforma Zoom
1. Aprovació, si s'escau, de l'acta número 12 de la sessió ordinària del dia 10 de juny de 2021.
2. Donar compte dels decrets signats de l'Àmbit de Presidència, Bona Governança i Estratègia de Mataró.
3. Línies d'actuació
3.1. Espai MATARÓ
4. Propostes a la Junta de Govern
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
4.1. Proposta modificació oferta d’ocupació pública 2021 i modificació oferta d’ocupació pública vigent.
4.2. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per SMU.
4.3. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per EMP.
DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS
SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA
4.4. Aprovació dels documents comptables corresponents a les factures dels mesos de gener a abril 2021 de la Fundació Pere Tarrés, relatives als serveis de gestió integral de la xarxa de casals municipals de gent gran i als serveis juvenils d’informació, assessorament i intervenció socioeducativa de l’oficina jove del maresme”.
5. Propostes al Ple
SERVEI DE SECRETARIA GENERAL
5.1. Modificar la relació de llocs de treball de l’EPE Mataró Audiovisual
DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS
SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS
5.2. Aprovar la indemnització per la suspensió del contracte de gestió del servei públic de recollida de residus, de la neteja viària, de la neteja del passeig marítim i les platges del municipi de Mataró, a l’empresa FCC MEDIO AMBIENTE SA per un import de 216.347,47.
6. Precs i preguntes
Immaculada Pruna Ribas
La secretària