Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mataró celebra dissabte una trobada-concurs d’instagramers

Escoltar

Mataró celebra dissabte una trobada-concurs d’instagramers

#InstacatchMataró proposa un recorrregut per llocs emblemàtics de la ciutat: el front marítim, la nau Gaudí, el conjunt dels Dolors, el mercat d’El Rengle i el centre

Dissabte que ve, 6 de juliol, tindrà lloc a Mataró la primera edició d’Instacatch Mataró, una trobada d’instagramers organitzada per la Diputació de Barcelona amb el suport de l’Ajuntament especialment dedicada a captar les millors fotografies de la ciutat.

 

Els instagramers són els usuaris de l’aplicació mòbil Instagram, que ha creat una gran xarxa social basada en difondre i compartir fotografies amb uns filtres predeterminats. L’èxit de la xarxa radica en la facilitat que té l’usuari per obtenir imatges boniques i singulars -sense necessitat de ser un gran expert en fotografia- i també en el fet que es publiquen amb immediatesa i poden ser valorades, comentades, i cercades a través d’etiquetes (hashtags).

 

El programa #InstacatchMataró de dissabte comença a les 9.45 h a l’Hotel Atenea Port Mataró (passeig Marítim, 324) i proposa un recorregut per captar instantànies d’alguns dels punts més emblemàtics de la ciutat: el front marítim, la nau Gaudí, el conjunt barroc dels Dolors de la Basílica de Santa Maria, el mercat modernista d’El Rengle i el centre de la ciutat.

 

L’activitat és gratuïta i està oberta a tothom. Les inscripcions es poden fer enviant un correu electrònic a igerscatalonia@gmail.com amb el nom, cognom i el nom d’usuari a Instagram.

 

Hi ha la possibilitat de realitzar l’itinerari amb un guia especialitzat de Mataró o bé, fer-ho per lliure, seguint l’ordre i els punts suggerits en el programa.

 

#InstacatchMataró és una trobada i alhora és un concurs, ja que el guanyador de la fotografia del dia que obtingui més puntuació (m’agrada/like) podrà gaudir d’una estada turística completa a la propera ciutat on se celebri l’#instacatch. 

 

L’Oficina de Promoció Turística de la Diputació, a través de la seva marca “Barcelona és molt més” impulsen els aquest tipus d’esdeveniments amb l’objectiu de donar a conèixer els atractius de municipis situats a la demarcació. Les anteriors edicions han tingut lloc a Sitges i a Vic.