Junta de Govern Local (27/06/2016)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala dels Lleons
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Dia: dilluns, 27 de juny de 2016
Hora: a les 14:30 h
Lloc: a la Sala dels Lleons
Ordre del dia:
1. Aprovació, si s'escau, de les Actes de les sessions extraordinària urgent del 10 de juny de 2016 i ordinaria del 13 de juny de 2016.
2. DESPATX OFICIAL
     CIM ÀREA DE SERVEIS CENTRALS, OCUPACIÓ I PROMOCIÓ ECONÒMICA
      DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS
     -Servei de Compres i Contractacions-
3. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que regirà la contractació, mitjançant procediment obert, del servei de control de qualitat del contracte de recollida de residus, neteja viària i neteja de platges i gestió de deixalleries.
4. Rectificació de l’acord de Junta de Govern de data 13/06/2016 relatiu a l’adjudicació del servei de suport informàtic
5. Aprovar l’adjudicació del subministrament de material d’oficina
     SECRETARIA GENERAL
6. Donar compliment Sentència número 87/16, d’11 d’abril de 2016 que estima parcialment el recurs contenciós administratiu interposat contra el decret número 3114/2015, de 22 d’abril, pel qual es va desestimar el recurs de reposició interposat contra el decret 567/2015, de 26 de gener, pel que es desestimava la reclamació administrativa de responsabilitat patrimonial per caiguda al carrer.
     PRECS I PREGUNTES
Els assumptes delegats del Ple Municipal seràn tractats i votats en sessió pública.
     ASSUMPTES DELEGATS DEL PLE MUNICIPAL
     Servei de Relacions Institucionals i Assistència Jurídica de Recursos Humans
7. Reconèixer la compatibilitat de segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada conjuntament per RMVC i RPS
8. Reconèixer la compatibilitat de segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per ACC.
9. Reconèixer la compatibilitat de segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per IVA
L'Alcalde,
David Bote Paz.
En dona fe,
El Secretari General,
Manuel Monfort Pastor
Hora: a les 14:30 h
Lloc: a la Sala dels Lleons
Ordre del dia:
1. Aprovació, si s'escau, de les Actes de les sessions extraordinària urgent del 10 de juny de 2016 i ordinaria del 13 de juny de 2016.
2. DESPATX OFICIAL
     CIM ÀREA DE SERVEIS CENTRALS, OCUPACIÓ I PROMOCIÓ ECONÒMICA
      DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS
     -Servei de Compres i Contractacions-
3. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que regirà la contractació, mitjançant procediment obert, del servei de control de qualitat del contracte de recollida de residus, neteja viària i neteja de platges i gestió de deixalleries.
4. Rectificació de l’acord de Junta de Govern de data 13/06/2016 relatiu a l’adjudicació del servei de suport informàtic
5. Aprovar l’adjudicació del subministrament de material d’oficina
     SECRETARIA GENERAL
6. Donar compliment Sentència número 87/16, d’11 d’abril de 2016 que estima parcialment el recurs contenciós administratiu interposat contra el decret número 3114/2015, de 22 d’abril, pel qual es va desestimar el recurs de reposició interposat contra el decret 567/2015, de 26 de gener, pel que es desestimava la reclamació administrativa de responsabilitat patrimonial per caiguda al carrer.
     PRECS I PREGUNTES
Els assumptes delegats del Ple Municipal seràn tractats i votats en sessió pública.
     ASSUMPTES DELEGATS DEL PLE MUNICIPAL
     Servei de Relacions Institucionals i Assistència Jurídica de Recursos Humans
7. Reconèixer la compatibilitat de segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada conjuntament per RMVC i RPS
8. Reconèixer la compatibilitat de segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per ACC.
9. Reconèixer la compatibilitat de segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per IVA
L'Alcalde,
David Bote Paz.
En dona fe,
El Secretari General,
Manuel Monfort Pastor