Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mataró presenta en una publicació les conclusions del debat educatiu “Compromís per l’Educació 20/22”

Escoltar

Mataró presenta en una publicació les conclusions del debat educatiu “Compromís per l’Educació 20/22”

Aquest procés participatiu obert a tota la ciutadania forma part del procés de reflexió estratègic Mataró 20/22



El regidor d’Educació, Miquel Àngel Vadell, acompanyat del director de l’Escola Pia Santa Anna, Antoni Aguilar; de l’exdirectora de l’Escola Camí del Mig i membre del moviment educatiu del maresme (MEM), Anna Oliveras; i del Director d’Educació, Emili Muñoz; ha presentat la publicació que recull les aportacions, memòria i declaració del procés participatiu “Compromís per l’Educació 20/22” a la sala d’actes de Can Palauet. 




El document, del que s’han editat 500 exemplars, està organitzat en tres grans blocs:




En primer lloc hi ha el resum de les aportacions realitzades en el procés participatiu “Compromís per l’Educació” que va començar l’octubre del 2016 i va durar fins a l’abril del 2017. Durant aquests mesos es van portar a terme 10 taules de debats i 15 reunions de consells municipals en les quals van participar 400 persones i van intervenir 17 ponents per debatre al voltant dels cinc eixos proposats: Educació i equitat; Educació i ciutadania crítica; Educació i desenvolupament econòmic; Escoles, lleure i cohesió social; Educació artística i cohesió social.




En segon lloc hi ha la memòria del procés participatiu “Compromís per l’Educació” on s’especifica la metodologia emprada, les fases, el calendari, les dades, aportacions i valoracions.




En tercer lloc hi ha la Declaració del Procés Participatiu “Compromís per l’Educació”, aprovada pel Consell Escolar Municipal i pel Govern Municipal amb el títol “Un pacte Local per l’Educació” on es posen sobre la taula els reptes i accions a mig i llarg termini.




El document es pot consultar online al web de l’Ajuntament de Mataró (www.mataro.cat) a la secció d’Educació.