Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament unifica els criteris i horaris de funcionament de les oficines d’atenció ciutadana dels centres cívics

Escoltar

L’Ajuntament unifica els criteris i horaris de funcionament de les oficines d’atenció ciutadana dels centres cívics

L’Ajuntament va posar en marxa la setmana passada un canvi organitzatiu consistent en integrar els punts d’atenció ciutadana dels centres cívics al Servei d’Atenció Ciutadana amb l’objectiu d’unificar tant els criteris com els horaris de funcionament.


 

Els ciutadans tenen ja les mateixes possibilitats de fer tràmits o gestions administratives –fins a 120 diferents- a un o altre lloc de la ciutat:

 

L’Ofiac de La Riera

L’Ofiac de Cerdanyola

L’Ofiac de Rocafonda

L’Ofiac de Molins

L’Ofiac de Pla d’en Boet.

 

Pel que fa al Centre Cívic de Cirera, de moment es manté obert com a Punt d’atenció, efectuant els mateixos tràmits que fins ara.

 

Anteriorment els punts d’atenció ciutadana dels centres cívics de Rocafonda, Molins i Pla d’en Boet pertanyien al Servei de Participació Ciutadana i oferien un menor nivell de gestions administratives. Amb aquest canvi, incorporen fins a 70 tràmits i gestions noves, com ara sol·licitar un gual, demanar una llicència d’obres, o compulsar documents oficials.

 

Amb aquesta integració, es posa en marxa també una unificació d’horaris, de manera que totes les oficines d’atenció ciutadana tindran horari de 9 a 15 hores. A més, l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (La Riera, 48) continuarà oberta en un horari més extens, de 9 a 19 hores ininterrompudament.

 

El Servei d’Atenció Ciutadana va realitzar més de 233.000 gestions durant el 2011.