Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Pla d'Accessibilitat Universal de Mataró

Escoltar

Pla d'Accessibilitat Universal de Mataró

Per tal de donar compliment a la llei 20/1991, que determina que tots els municipis de Catalunya han de redactar un Pla d’accessibilitat municipal per a l’eliminació de les barreres arquitectòniques, l’Ajuntament de Mataró va encarregar al Consorci de Recursos per a l’Autonomia Personal (CRID) el Pla d’Accessibilitat del Municipi l’any 1996, segons conveni signat entre ambdues entitats, en data 28 de novembre del 1996. El CRID va elaborar els treballs corresponents a la redacció del Pla d’Accessibilitat, i en va fer un primer lliurament a finals del 1997, i en lliurament definitiu al mes de novembre del 1998.

Durant els anys següents a la redacció del Pla fins l’actualitat, l’ajuntament de Mataró ha anat realitzant successives actuacions, tant en obra nova com en remodelació o reforma, vetllant per l’eliminació de barreres.

Passat uns 10 anys des del document inicial, l’ajuntament va signar un conveni amb la Diputació de Barcelona per a emprendre la redacció del Pla d’accessibilitat Universal, que tal com posa al conveni del dia 20 d’octubre del 2005 signat per ambdues entitats.

El pla que es presenta en aquest document està basat en una sèrie de dades i d’indicadors que permeten una sèrie de millores respecte l’anterior.

Arxius adjunts