Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Municipal Informativa de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana. Sessió extraordinària (19/12/2011)

Escoltar

Comissió Municipal Informativa de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana. Sessió extraordinària (19/12/2011)

Dia
Hora
Lloc
Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana, us convoco a la propera sessió extraordinària que es portarà a terme el dia, hora i lloc indicats.

Dia: 19 de desembre de 2011
Hora: 9h
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró

1. Despatx oficial

2. Propostes al Ple

DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS:

SERVEI D’INGRESSOS

2.1 Resoldre les allegacions i aprovar definitivament la modificació de l’ordenança general, de les ordenances reguladores dels impostos i de les categories dels carrers. Exercici 2012.

2.2 Resoldre les al•legacions i aprovar definitivament la modificació de les ordenances reguladores de les taxes i preus públics. Exercici 2012.

2.3 Resoldre les al•legacions i aprovar definitivament les tarifes. Exercici 2012

3. Precs i preguntes

La secretària de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana

Immaculada Pruna Ribas