Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament s'adhereix a un conveni per continuar oferint el servei de registre únic de documents

Escoltar

L'Ajuntament s'adhereix a un conveni per continuar oferint el servei de registre únic de documents

L'Ajuntament va acordar en el Ple del 13 de març l'adhesió al Conveni Marc, signat el juliol de 2007, entre d'Administració General de l'Estat i l'Administració de la Generalitat de Catalunya per a la implantació d'un model integrat d'atenció al ciutadà en l'àmbit territorial de Catalunya.

L'objectiu d'aquest nou conveni és establir, de forma progressiva, una xarxa d'espai comuns d'atenció al ciutadà on es puguin prestar serveis integrats a tres nivells: registre, informació i tramitació de documents.

A Mataró, des de l'any 1997 quan es va signar el primer Conveni Marc, existeix un registre únic de documents que ha evitat que els mataronins s'hagin de desplaçar per temes, com per exemple, la sol·licitud de la Llei de la Dependència.

L'adhesió al nou Conveni Marc permetrà a l'Ajuntament continuar donant el servei de registre únic. Les dades mostren un increment de prestació d'aquest servei ja que l'any 2007 es van comptabilitzar 78 sol·licituds, mentre que enguany ja se n'han portat a terme 32.

Les Oficines d'Atenció Ciutadana (OFIAC) de Mataró, situades a l'edifici de l'Ajuntament i als centres cívics de Cerdanyola i Rocafonda, són les encarregades de portar a terme aquest servei.

Els serveis integrats d'informació i tramitació de documents, que també inclou el nou Conveni Marc, són una porta de futur per a d'altres col·laboracions entre administracions per continuar millorant l'atenció ciutadana.