L’Ajuntament estableix els serveis mínims davant la vaga general convocada per demà 8 de novembre
El decret de l’Ajuntament estableix que es garantiran els serveis mínims a les següents àrees:
- Àrea de Presidència: 3 persones
- Àrea de Serveis Centrals: 10 persones. Es garanteix l’accés al registre i el servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de La Riera, 48
- Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones: 7 persones i 36 persones dels centres educatius municipals (Institut Miquel Biada, Escola d’Adults Can Noè i les 9 escoles bressol)
- Àrea de Gestió de l’Espai Públic: 9 persones
Pel que fa al Sistema Intern d’Atenció a Urgències (SIAU) el personal assignat a aquest dispositiu d’urgències haurà d’estar disponible per cobrir les eventualitats que sorgeixin fora de l’horari laboral.
Quant a les escoles bressol municipals, hi haurà una o dues persones de l’equip directiu i un docent per aula.
Per la seva part, la Policia Local farà el servei ordinari.
Pel que fa al transport públic, Mataró Bus té previst oferir el servei amb normalitat i l’empresa municipal Aigües de Mataró només mantindrà el servei d’avaries en funcionament.