Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament comença les obres per condicionar el circuit de cros

Escoltar

L'Ajuntament comença les obres per condicionar el circuit de cros

Aquesta setmana, el Servei d'Obres de l'Ajuntament ha començat els treballs d'arranjament del circuit de cros. L'objectiu dels treballs és consolidar aquest espai per a les competicions de cros a camp obert.

El projecte ha estat consensuat pel Servei d'Obres, el Patronat Municipal d'Esports (PME) i el Grup d'Atletisme Lluïsos Mataró, organitzador dels campionats de cros.

Les obres, que tenen una durada prevista de 2 mesos, les duu a terme l'empresa Incunart, SA, amb un pressupost de 176.833,79 euros.

El circuit de cros està format per una esplanada d'aproximadament 180 x 50 m i uns camins contigus a camp obert.

Les obres comprenen la pavimentació de l'accés al circuit, que actualment és un camí de sorra, la construcció d'una valla per delimitar l'esplanada, la creació d'una plataforma de formigó on s'hi col·locarà una caseta de serveis, la instal·lació de xarxes d'aigua, elèctrica i de clavegueram, així com l'enllumenat, i el condicionament del terreny.

El vial d'accés al circuit, que surt del camí dels Contrabandistes, actualment no està pavimentat. Aquest vial es pavimentarà i tindrà 7 m d'ample, amb 2 voreres laterals.

El projecte preveu construir una valla de 2 m d'alçada per limitar el perímetre de l'esplanada, amb una porta de malla de 4 x 2 m.

A la zona de l'esplanada, es construirà una plataforma de formigó per instal·lar les carpes que s'utilitzen a les competicions esportives. S'hi instal·larà una caseta amb 2 serveis i 2 dutxes.

S'hi instal·laran les xarxes de clavegueram, d'abastament d'aigua i d'electricitat, per donar servei a les instal·lacions fixes. Una part de les pistes s'il·luminarà, per tal que pugui ser utilitzada per entrenar.

A les zones malmeses del circuit, es fressarà el terreny i es plantarà herba natural, de tipus similar a la que ja hi ha. El terreny es compactarà. Al tram final de les pistes es replegaran els talussos per aconseguir una amplada suficient per generar un tram de dos sentits, optimitzant així el recorregut de les pistes.