Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Un projecte d'un taller-botiga de tunning guanya la segona edició del concurs "Aprendre a Emprendre"

Escoltar

Un projecte d'un taller-botiga de tunning guanya la segona edició del concurs "Aprendre a Emprendre"

La presidenta de l'Institut Municipal de Promoció Econòmica (IMPEM), Alícia Romero, ha lliurat avui els premis al guanyador i finalista de la segona edició del concurs "Aprendre a Emprendre". El concurs reconeix el millor pla d'empresa elaborat per alumnes de cicles formatius de grau superior de Mataró.

A la segona edició del concurs hi han participat 5 projectes de l'IES Thos i Codina i de l'Escola Pia Santa Anna. Els projectes presentats han estat: Exe's, SL; Beat & Beer; D4 Grapes; Piston Tuning i Solar-ICT, SL.

L'objectiu del concurs és estimular les actituds emprenedores dels alumnes dels cicles formatius de l'especialitat d'Administració i Finances dels centres educatius de la ciutat.

Un bar musical i un taller-botiga de tunning

El projecte guanyador d'aquesta edició ha estat Piston Tuning dels alumnes Irene Jiménez i Daniel Losada, de l'Escola Pia Santa Anna. El treball consisteix en un taller-botiga de tunnig.

El finalista ha estat Beat & Beer realitzat per Francisco Alameda, Mònica Cebrián i Toni Moreno de l'IES Thos i Codina. Beat & Beer és un bar musical, botiga de música i alhora s'hi fan actuacions en directe.

El jurat del concurs l'han format dos representants de l'IMPEM, un representant de l'Institut Municipal d'Educació i un representant de l'empresa Alcampo patrocinadora del concurs. També ha col·laborat com a patrocinador l'empresa Robafaves. Els criteris per seleccionar el guanyador i finalista han estat que la idea empresarial sigui innovadora, el seu grau de definició, la profunditat tècnica, la utilització de mitjans informàtics/tecnològics i la qualitat de la informació i la presentació.

El programa "Aprendre a Emprendre"

L'IMPEM va crear fa 6 anys el programa "Aprendre a Emprendre" per fomentar les actituds emprenedores als centres de secundària de la ciutat. Els seus objectius són motivar l'autoocupació, difondre la cultura emprenedora per fomentar la creació de noves empreses i conèixer les capacitats personals i professionals en relació amb les actituds emprenedores.