Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Aigües de Mataró posa a disposició dels ciutadans el telèfon gratuït d’atenció d’incidències i reclamacions

Escoltar

Aigües de Mataró posa a disposició dels ciutadans el telèfon gratuït d’atenció d’incidències i reclamacions

Millora la qualitat del servei, amb atenció més directa i menor temps de resposta

Aigües de Mataró ha posat en funcionament el nou telèfon gratuït 900 777 555 per a l’atenció telefònica d’incidències i reclamacions. Aquest servei s’ha implementat d’acord amb la Llei 22/2010 del 20 de juliol, “Codi del consum de Catalunya”, que obliga a les empreses que presten serveis públics a disposar d’una línia telefònica gratuïta per atendre exclusivament incidències i reclamacions.


En aquest sentit, Aigües de Mataró ja està informant tots els seus abonats d’aquest nou servei que tenen a la seva disposició, mitjançant una informació adjunta a totes les factures emeses i a la pàgina web de la companyia.

 



Atenció al client de més qualitat

 

Aprofitant la posada en marxa d’aquest nou telèfon, la companyia municipal ha aplicat tota una sèrie de millores en el servei d’atenció al client amb l’objectiu d’implementar processos de qualitat. Així, aquesta millora comportarà una atenció més directa a l’abonat i un menor temps de resposta telefònica.