Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Vi Novell Mataró 2012 ja està a la venda

Escoltar

El Vi Novell Mataró 2012 ja està a la venda

Comença la campanya de comercialització d’aquest vi que realitzen des de fa 15 anys quatre cellers de la ciutat



Quatre cellers de Mataró comencen a comercialitzar aquesta setmana el Vi Novell Mataró 2012 amb l’etiqueta dissenyada per l’artista local Toni Martí.

 

Es tracta d’un vi negre de la D.O. Conca de Barberà elaborat a partir d’un sol tipus de raïm, l’Ull de Llebre, que tindrà un preu de venda al públic de 4,85 €. De moment s’han produït 3.000 ampolles embotellades amb l’etiqueta que porta el nom de la capital del Maresme.

 

El president de l’Institut Municipal de Promoció Econòmica de Mataró (IMPEM), Miquel Rey, ha participat aquest matí en la presentació del Vi Novell d’enguany, que ha estat elaborat pel mateix celler que l’any passat, Forester. A la presentació han assistit tant els representants dels establiments impulsors de la iniciativa, que enguany arriba a l’edició número 15, com el dissenyador de l’etiqueta i la campanya de difusió de l’arribada del Vi Novell a la ciutat.

 

L’artista Toni Martí ha explicat que el seu disseny es basa en la silueta d’un capgròs com a “concepte identitari de la ciutat i com a element representatiu del procés evolutiu i, per tant, esdevé una metàfora del procés d’elaboració del vi”. Els colors utilitzats són els del raïm des que és fruita fins que es converteix en vi negre, que s’assemblen als de la bandera de Mataró (blau i vermell).

 

El dissabte 17 de novembre, a partir de les 11.30 hores, començarà la cercavila popular durant la qual es penjarà la branca de pi per senyalitzar els quatre establiments que enguany posen a la venda el Vi Novell Mataró 2012: el Celler Monserrat, Vins Santi, Can Monserrat i el Celler Castellví. A l’acte hi participarà la colla castellera Capgrossos de Mataró, que acabaran amb una actuació a la plaça de Cuba per celebrar l’arribada del Vi Novell a la ciutat.