Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El 3r Fòrum d’Inversió al TecnoCampus reuneix 37 inversors i 7 projectes emprenedors

Escoltar

El 3r Fòrum d’Inversió al TecnoCampus reuneix 37 inversors i 7 projectes emprenedors

La iniciativa, posada en marxa l’any passat, té com a objectiu la recerca de finançament privat per a projectes empresarials



El TecnoCampus ha celebrat avui el 3r Fòrum d’Inversió adreçat a emprenedors que cerquen finançament per al seu negoci i a inversors privats disposats a posar-hi diners. Si en les ocasions anteriors els partners per posar en marxa la iniciativa van ser Ernst&Young i BANC (Business Angels Network Catalunya), avui ha estat la xarxa d’invesors Keiretsu Fòrum l’encarregada d’organitzar l’acte juntament amb l’àrea d’empresa del TecnoCampus.




El president de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Miquel Rey, ha destacat que aquesta iniciativa es va consolidant al TecnoCampus, com demostra el nombre d’inversors (un total de 37) que han participat en la sessió d’avui. Rey també ha apuntat que en els dos fòrums celebrats al llarg del 2012, quatre empreses van fer-hi els contactes que posteriorment els han permès o bé obtenir finançament o bé vendre l’empresa a inversors, objectiu que en ocasions persegueixen els emprenedors.

 

El president de Keiretsu Fòrum, Xavier Casares, ha apuntat que fòrums com el celebrat avui són una gran oportunitat per als projectes que s’hi presenten. Avui han estat set, de tipologies molt diferents. Són els següents:

 

MIXIMOMS –www.miximoms.com

Una comunitat virtual vertical dirigida a ajudar les mares a prendre millors decisions i fer que el seu dia a dia sigui una mica més fàcil.

 

LIVING THE CITY – www.livingthecity.com

És un club de dones urbanes i actives que connecten amb les marques. Se’ls ofereixen experiències úniques i esdeveniments, i se les connecta amb les marques. Reben recomanacions personalitzades segons el seu estil de vida sobre el que no es poden perdre de la seva ciutat.

 

HYDRA 360 – www.hydra360.net

Ha desenvolupat #market_emotions. És una eina social analytics que permet anar més enllà de l’anàlisi de sentiment al detectar les emocions associades a una marca, campanya promocional, tendència de mercat, etc.

 

KETING TOOL – www.ketingtool.com

Ha desenvolupat una eina integrada i eficaç per autogestionar de manera senzilla campanyes de màrqueting digital adaptades als objectius i el perfil de cada empresa

 

DOLORES ENTERTAINMENT –www.doloresentertainment.com

Desenvolupa i distribueix videojocs per a plataformes smartphone que té com a missió convertir-se en una marca multiplataforma de prestigi reconeguda mundialment.

 

NIMBO SOLUTIONS – www.nimbosolutions.com

És una plataforma online on es poden crear aplicacions per a smartphones des del núvol, de forma gràfica i sense necessitat de tenir coneixements de programació i a un cost reduït.

 

ENHANCING EBOOKS – www.enhancingebooks.com

És una editorial/productora de llibres enriquits (enhanced appbooks) per a dispositius tablet, que ofereix una nova forma de consumir i accedir a continguts que uneix els conceptes de lectura, multimèdia i xarxes socials.