Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’oficina de les preferents ha atès 1.763 persones en 2 mesos

Escoltar

L’oficina de les preferents ha atès 1.763 persones en 2 mesos

Ahir va finalitzar el termini per sol·licitar l’inici de l’arbitratge amb Bankia i divendres amb Catalunya Caixa



L’oficina municipal d’informació, suport i orientació als afectats per les preferents i subordinades a Mataró ha atès 1.763 persones des del dia en què va obrir-se al públic al Centre Cívic Pla d’en Boet el 15 de maig. La majoria dels atesos eren clients de Bankia (Caixa Laietana), un total de 1.490; 263 eren clients de Catalunya Caixa i 10 d’altres entitats financeres. 


 

Aquesta oficina estava especialment dedicada a ajudar als afectats durant el període de presentació de la sol·licitud d’arbitratge, que va finalitzar ahir en el cas de Bankia i divendres passat en el cas de Catalunya Caixa.

 

Superat aquest termini per demanar l’arbitratge, l’oficina del Centre Cívic del Pla d’en Boet tanca, però l’Ajuntament manté i garanteix l’atenció i suport als afectats a través de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), situada a l’avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101.

 

La Comissió d’afectats pels productes financers d’alt risc a Mataró, que es va reunir la setmana passada a l’Ajuntament, va acordar continuar vetllant pel tot el procés fins que els afectats per la presumpta doble estafa a la ciutat recuperin el seus diners.