Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament comença una campanya per millorar la difusió de les bonificacions, exempcions i ajuts fiscals

Escoltar

L’Ajuntament comença una campanya per millorar la difusió de les bonificacions, exempcions i ajuts fiscals

Ha estat presentada aquest matí a la comissió de tarifació social



El regidor de Serveis Centrals, Juan Carlos Jerez, ha presidit aquest matí la reunió de la Comissió de tarifació social de l’Ajuntament, que està formada per representants dels grups municipals i assistida per tècnics municipals de les diferents àrees.


 

En aquesta comissió el Govern ha presentat un dels compromisos que va prendre en el Ple d’aprovació de les Ordenances Fiscals, consistent en millorar la difusió entre la ciutadania dels beneficis fiscals, subvencions i exempcions que hi ha a Mataró.

 

Entre les actuacions previstes hi ha l’enviament de cartes als contribuents amb el nou calendari fiscal i amb la novetat d’enguany que s’amplia de 3 a 4 els terminis de fraccionament dels rebuts per a aquells qui tinguin domiciliats els rebuts de l’Impost de Béns Immobles (IBI). També s’enviaran cartes personalitzades a col·lectius específics, com pensionistes, jubilats o aturats, informant-los de les bonificacions i ajuts als quals es poden acollir i adjuntant-hi la instància perquè puguin fer-ne la sol·licitud.

 

A banda de la publicació del calendari fiscal i de la Guia del Contribuent, que ja està disponible a través de l’apartat Tributs del web mataro.cat, enguany està prevista una campanya més àmplia, inclús a través de les xarxes socials, i la creació d’un web propi.