Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Mataró es promociona al Saló del Turisme B-Travel per captar nous públics

Escoltar

Mataró es promociona al Saló del Turisme B-Travel per captar nous públics

La ciutat va registrar un rècord històric de turistes el 2016, amb 88.000 viatgers i més de 234.000 pernoctacions



Mataró presenta la seva oferta turística a la fira B-Travel de turisme Barcelona. La ciutat hi participa conjuntament amb altres municipis dins l’estand que hi té la Diputació de Barcelona, sota la marca turística Costa de Barcelona, i presentarà als visitants tota l’oferta que hi ha a la ciutat per venir a passar el dia.




La fira B-Travel, hereva del Saló Internacional de Turisme de Catalunya (SITC), tindrà lloc del 21 al 23 d’abril al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona i celebra 25 anys de trajectòria. Durant tres dies, B-Travel oferirà fins a 8.000 productes turístics amb descomptes exclusius, regals i premis amb l’objectiu de dinamitzar la reserva i venda de viatges durant el saló.




La regidora de Promoció Econòmica i Innovació, Dolors Guillen, assistirà a l’acte inaugural que es farà aquest divendres 21 d’abril a les 16 h i que estarà presidit pel conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget.




B-Travel atrau un perfil de turista de proximitat, de Barcelona i l’àrea metropolitana, a qui Mataró vol captar presentant-li les diferents propostes i experiències que la ciutat ofereix a un públic d’escapades: rutes guiades i audioguiades, jornades gastronòmiques, fires, activitats nàutiques i subaquàtiques, passejades a peu o amb bicicleta.




Aquest any, a més, es posarà especial èmfasi en l’Any Puig i Cadafalch, amb motiu dels 150 anys del naixement del polític i arquitecte mataroní. També se celebra el centenari de la seva proclamació com a president de la Mancomunitat de Catalunya. Hi ha previstes tot un seguit d’activitats durant els propers mesos per donar a conèixer la figura d’aquest mataroní il•lustre i per difondre el llegat que va deixar a la ciutat.


 




B-Travel celebra 25 anys




Va néixer el 1993 com a Saló Internacional del Turisme a Catalunya (SITC) i fa tres edicions va encetar una nova etapa sota la marca B-Travel i com a fira més orientada al client final, potenciant les experiències que es poden gaudir a la destinació escollida.





L’oferta reuneix totes les destinacions nacionals i internacionals i s’estructura en cinc eixos temàtics: B-Happy (viatges en família, amics, escapades romàntiques i wellness), B-Culture (art, història i cultura), B-Special (compres, nou luxe, etc.), B- Adventure (esport, natura i aventura) i B-Delicious (rutes eno-gastronòmiques).

 


Enguany, a més, es crearà també una zona sobre turisme industrial -modalitat centrada en conèixer el patrimoni històric industrial i empreses vives, des de visitar antigues factories, mines i molins fins a centres tecnològics i de recerca o grans companyies en actiu-. També hi haurà un espai dedicat al Glamping –format turístic que combina el càmping amb el glamour, el luxe i l’alta qualitat en els serveis-.