Comissió Municipal Informativa de l'Àrea d'Administració i Atenció Ciutadana. Sessió extraordinària (19/12/2011)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana, us convoco a la propera sessió extraordinària que es portarà a terme el dia, hora i lloc indicats.
Dia: 19 de desembre de 2011
Hora: 9h
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
1. Despatx oficial
2. Propostes al Ple
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS:
SERVEI D’INGRESSOS
2.1 Resoldre les allegacions i aprovar definitivament la modificació de l’ordenança general, de les ordenances reguladores dels impostos i de les categories dels carrers. Exercici 2012.
2.2 Resoldre les al•legacions i aprovar definitivament la modificació de les ordenances reguladores de les taxes i preus públics. Exercici 2012.
2.3 Resoldre les al•legacions i aprovar definitivament les tarifes. Exercici 2012
3. Precs i preguntes
La secretària de la Comissió Informativa de l’Àrea d’Administració i Atenció Ciutadana
Immaculada Pruna Ribas