Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa d'Administració i Atenció Ciutadana (18/10/2012)

Escoltar

Comissió Informativa d'Administració i Atenció Ciutadana (18/10/2012)

Dia
Hora
Lloc
Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana us convoco a la sessió ordinària d’aquesta Comissió.

Dia: 18 d’octubre  de 2012
Hora:  9’10
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
 
 
ORDRE DEL DIA
 

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’ acta número 40 de 11 d’octubre de 2012.          

2. Despatx oficial.
 
 
3. Línees d’actuació
 
 
4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’ Administració i Atenció ciutadana
 
5. Propostes a la Junta de Govern
 
6.  Propostes al Ple
 DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS   SERVEI D’INGRESSOS
 
6.1 Aprovació provisional modificació ordenances generals i ordenances reguladores dels impostos, i categoria fiscal de carrers per a l'exercici 2013.  
 
6.2 Aprovació provisional modificació ordenances reguladores taxes i impostos per a l'exercici 2013. 
 
6.3 Aprovació provisional modificació tarifes per a 2013. 
 
7.    Precs i preguntes.
 
La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.

Immaculada Pruna Ribas

Mataró,16 d’octubre de 2012