Comissió Informativa Municipal extraordinària d'Administració i Atenció Ciutadana (20/09/2013)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Sessió extraordinària
Dia: 20 de setembre de 2013
Hora: 09’00 h
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
ORDRE DEL DIA
1. Proposta al Ple
DIRECCIÓ SERVEI ECONÒMICS
1.1 Aprovació de la revisió del Pla d’Ajust, del Pla de Sanejament i de l’
Escenari Pressupostari Plurianual
1.2 Pressupost General de l’Ajuntament de Mataró per l’exercici 2013
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA
1.3 Adhesió de l’Ajuntament de Mataró a l’Acord signat en data 25 de juliol de 2013, relatiu a la contractació de persones aturades inscrites com a demandants d’ocupació en el marc dels plans d’ocupació locals, del programa Treball i Formació promogut pel Servei d'Ocupació de Catalunya.
SERVEI DE DESENVOLUPAMENT I ORGANITZACIÓ
1.4 Aprovació de la plantilla de personal i la relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Mataró per a l’any 2013.
SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA
1.5 Aprovació de la plantilla i la relació de llocs de treball de Mataró Audiovisual per a l’any 2013.
La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas,
Mataró, 18 de setembre de 2013