Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal extraordinària d'Administració i Atenció Ciutadana (20/09/2013)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal extraordinària d'Administració i Atenció Ciutadana (20/09/2013)

Dia
Hora
Lloc
Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Sessió extraordinària

Dia: 20 de setembre de 2013
Hora: 09’00 h
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró


ORDRE DEL DIA


1. Proposta al Ple

DIRECCIÓ SERVEI ECONÒMICS

1.1 Aprovació de la revisió del Pla d’Ajust, del Pla de Sanejament i de l’
Escenari Pressupostari Plurianual

1.2 Pressupost General de l’Ajuntament de Mataró per l’exercici 2013


DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS

SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA

1.3 Adhesió de l’Ajuntament de Mataró a l’Acord signat en data 25 de juliol de 2013, relatiu a la contractació de persones aturades inscrites com a demandants d’ocupació en el marc dels plans d’ocupació locals, del programa Treball i Formació promogut pel Servei d'Ocupació de Catalunya.

SERVEI DE DESENVOLUPAMENT I ORGANITZACIÓ

1.4 Aprovació de la plantilla de personal i la relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Mataró per a l’any 2013.

SERVEI DE RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA

1.5 Aprovació de la plantilla i la relació de llocs de treball de Mataró Audiovisual per a l’any 2013.

 

 


La secretària de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana.

 

Immaculada Pruna Ribas,
Mataró, 18 de setembre de 2013