Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa d'Administració General i Bona Governança (13/10/2022)

Escoltar

Comissió Informativa d'Administració General i Bona Governança (13/10/2022)

Dia
Hora
Lloc
Sala de reunions. El Carreró.
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

1. Aprovació de l' acta número 18 de la sessió ordinària del dia 29 de setembre del 2022.

2. Donar compte dels decrets de l'àmbit d' Administració, Bona Governança i Estratègia de Mataró.

3. Línies d' actuació

3.1 Avantprojecte del pressupost de l’exercici 2023

4. Propostes a la Junta de Govern

DIRECCIÓ DE SERVEIS JURÍDICS

SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS

4.1 Inici de la contractació del subministrament mitjançant compra de varis vehicles per al Servei de la Policia Local de Mataró

4.2 Inici de la contractació del servei d’atenció als infants en les Escoles Bressol municipals

4.3 Adjudicació del servei d´atenció social i menjador del centre d´acollida municipal

4.4 Aprovació del Plec Administratiu i inici de l'expedient de contractació per la Implantació d'una Xarxa de Parcs Urbans de Salut a la Ciutat

DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS I ORGANITZACIÓ

4.5 Declaració segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per JMN

4.6 Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per SLC

5. Propostes al Ple

DIRECCIÓ DE GESTIÓ ECONÒMICA

SERVEI D' INGRESSOS

5.1 Aprovació provisional de les modificacions de les ordenances fiscals per a l'exercici 2023.

5.2 Aprovació provisional de les bases reguladores d'ajuts per a necessitats diverses de la ciutadania, per a l'exercici 2023.

6. Precs i preguntes

 

La secretària
Immaculada Pruna Ribas