Comissió Informativa d'Administració General i Bona Governança (18/05/2023)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala de reunions del Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Tipus de la sessió: CI D'ADMINISTRACIÓ GENERAL I BONA GOVERNANÇA
Caràcter sessió: ORDINARI
Data i hora: 18/05/2023 09:15
Núm.: 11
Lloc: Sala de reunions. El Carreró.
1. Aprovació de l' acta número 10 de la sessió ordinària del dia 4 de maig del 2023.
2. Donar compte dels decrets de l'àmbit d' Administració, Bona Governança i Estratègia de Mataró.
3. Línies d'actuació
4. Propostes a la Junta
DIRECCIÓ DE SERVEIS JURÍDICS
SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS
4.1 Inici i aprovació del plec de condicions econòmico-administratives i tècniques particulars que regiran lacontractació del servei de docència, coordinació i atenció als alumnes d’arts escèniques BRUSATI
4.2 Adjudicació contracte servei de neteja de les zones verdes i el manteniment exterior delsequipaments.
4.3 Inici i aprovació del plec de condicions econòmico-administratives i tècniques particulars que regiran lacontractació del servei d’alimentació a les escoles bressol municipals
4.4 Inici del procediment de contractació dels serveis d'auditoria en la realització de treballs de suport a laintervenció general per la realització del control financer i activitats econòmica-financera.
DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS
SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA
4.5 Adquisició de dos pisos en exercici del dret de tanteig i retracte
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
OFICINA TÈCNICA
4.6 Proposta de segona modificació de l'Oferta d'Ocupació Pública de l’any 2023.
5. Precs i preguntes
La secretaria
Immaculada Pruna Ribas