Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Experiències d'aprenentatge: aules vives Novetat

Metodologia

El disseny d'experiències d'aprenentatge és un exercici que busca repensar la nostra assignatura en forma de narrativa. Narrativa en el sentit que hi ha una història al darrera, hi ha un o diferents fils conductors, que poden aportar diferents punts de vista i fer que els alumnes passin a ser la nostra audiència activa. Audiència que pot arribar a decidir el desenllaç de la història i que ha d'estar atent als imprevistos, avisos o esdeveniments que poden passar en una aula viva. En el taller es treballarà doncs la narrativa, el rol de l'audiència i les eines digitals que poden intervenir per elaborar una experiència d'aprenentatge. El taller està dinamitzat per Carme Rovira, pedagogia i responsable del Servei per a la Qualitat, Aprenentatge i Innovació del Tecnocampus.

Objectius

Tallers d'Innovació per a docents de d'educació secundaria, batxillerat i cicles formatius

Reserves

Per tal realitzar la reserva de l'activitat, heu de visitar el següent enllaç (https://www.tecnocampus.cat/ca/tallers-linnk) i omplir el formulari amb les dades necessàries per poder-ho gestionar satisfactòriament. També, hi podran trobar tota l'oferta de tallers linnk dels diferents àmbits, així com també tenir la possibilitat de descarregar-se el catàleg.
Àrees temàtiques
  • Orientació personal i professional
  • Arts visuals i plàstiques
Àmbits
  • Llengua i literatura catalana
  • Llengua i literatura castellana
  • Llengües estrangeres
  • Matemàtiques
  • Ciències de la naturalesa
  • Tecnologia
  • Ciències socials
  • Educació artística: visual i plàstica, arts escèniques, música i dansa
  • Filosofia
  • Orientació i tutoria
Persones destinatàries
  • Educació Secundària Obligatòria
  • Batxillerat

Lloc Tecnocampus

Mapa Mostrar mapa

Dies A convenir

Horari A convenir

Durada 1h

Preu Gratuït

Grup Professorat de secundària i batxillerat

Període d'inscripció 04/09/2017

Període de realització 30/03/2018