Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La gestió de les reclamacions de consum a les empreses

Sessions participatives per donar a conèixer els recursos necessaris per complir amb la normativa de protecció de les persones consumidores des de l’àmbit empresarial.

Metodologia

La sessió té un caràcter pràctic i participatiu. S’utilitzen diferents recursos gràfics i audiovisuals per fomentar el debat sobre la seguretat dels productes i dels serveis, l’etiquetatge, la gestió de les reclamacions, l’activitat inspectora de consum i la normativa bàsica de protecció de les persones consumidores.

Objectius

Preparar els/les alumnes d’estudis relacionats amb les activitats econòmiques del sector comercial i de prestació de serveis, que hauran de resoldre les reclamacions de consum.

Reserves

Cal fer la reserva amb 15 dies d'antelació

Observacions (necessitats tècniques i altres)

Ordinador, projector o pissara digital, equip d’àudio.
Àrees temàtiques
  • Consum
  • Economia i empresa
  • Emprenedoria
Àmbits
  • Àmbit social
  • Emprenedoria
Persones destinatàries
  • Batxillerat
  • Cicles formatius

Lloc A les escoles

Qui organitza Oficina Municipal d’Informació al Consumidor. Avinguda Puig i Cadaflach,101, telèfon 937582321. Persona de contacte: Xavier Sánchez.

Dies De dilluns a divendres

Horari Matins de 9h a 13h

Durada 2 h ( es pot adapatar a la disponibilitat de l'escola)

Preu Gratuit

Grup Màxim 30 persones

Període d'inscripció Curs escolar

Període de realització Curs escolar

Inscripció