Comunicat d'Esquerra Republicana sobre l'obertura de platges de la ciutat de Mataró

En contraposició a la majoria de localitats costaneres i a diferència inclús de Barcelona, la platja de Mataró segueix tancada a dia d'avui.

En una situació de mobilitat autoritzada per qualsevol de les platges de les 3 regions sanitàries, la ciutadania de Mataró podria anar a passejar i mullar-se els peus per qualsevol de les platges de la demarcació, però no podria fer-ho a la seva ciutat, Mataró.

Entenem, tal com indiquen les autoritats sanitàries que pel bany recreatiu i poder prendre el sol cal esperar fins a la fase 2, no obstant considerem que les platges de Mataró haurien d'estar obertes per al passeig de la ciutadania. Apel·lant, com sempre, a la responsabilitat ciutadana, seria la millor manera d'ampliar l'espai de passeig i afavorir l'esponjament del Passeig marítim.