Demanem un ple per recuperar l'activitat de l'Ajuntament de Mataró

Demanem un ple per recuperar l'activitat de l'Ajuntament de Mataró

El grup municipal d'Esquerra Republicana - Moviment d'Esquerres a Mataró demana al govern municipal, que convoqui un ple per tal de recuperar un espai de debat sobre la situació de la crisi sanitària de la COVID-19 a la ciutat, així com engegui la celebració de reunions temàtiques per començar a normalitzar l'activitat política a l'Ajuntament de Mataró.

Una de les primeres decisions del govern municipal durant l'estat d'alarma va ser suspendre totes les reunions informatives i també el Ple Municipal previst pel mes d'Abril. Quasi tres setmanes després de l'esclat de la crisi de la COVID-19 i de l'establiment de les mesures de confinament, entrem a una altra fase en la qual es constata que malgrat les grans dificultats, la ciutat no s'atura.

És necessari prendre decisions en molts àmbits i mantenir també el control polític, fins i tot, per donar suport i afegir-se a l'esforç col·lectiu de tothom.

Tal com estan fent altres administracions i Ajuntaments, des del grup municipal d'Esquerra Republicana - Moviment d'Esquerres demanem:

- Que el Govern Municipal busqui la manera de celebrar un Ple perquè tots els grups municipals puguin fer propostes sobre com abordar la crisi. D’aquesta manera podrem debatre les qüestions urgents que al nostre entendre són: aprovació de modificacions pressupostàries pertinents, adopció de mesures d'urgència pel control sanitari universal respecte el padró i la d’incorporar a l'Ajuntament del nou regidor que falta a l'oposició per part de Junts per Mataró, entre d'altres.

- Que es recuperin les reunions temàtiques, per debatre i prendre decisions sobre diferents àmbits de la vida municipal. Com poden ser:

• Mesures socials i econòmiques
  • Salut pública
  • Educació
  • Esports
  • Equipaments i Via Pública
  • O d’altres temes que el govern municipal cregui convenients.

Des del primer dia hem mostrat una total voluntat de col·laboració, en la què insistim i insistirem mentre duri aquesta situació. Cal demostrar que tots formem part de l'Ajuntament, i més que mai és moment de treballar colze a colze per Mataró i la seva ciutadania.