Denunciem 1 any sense contracte de manteniment de la xarxa semafòrica a Mataró

Denunciem 1 any sense contracte de manteniment de la xarxa semafòrica a Mataró

Esquerra Republicana de Mataró fa temps que denunciem les diverses incidències que tenen lloc a la xarxa semafòrica de la nostra ciutat. Tant és així que hem portat aquesta problemàtica al Ple de l'Ajuntament en diverses ocasions, i també ho hem denunciat des del passat setembre en diversos comunicats.

L'1 de Gener d'aquest 2021, va fer 1 any que l'Ajuntament no disposava de contracte de manteniment de la xarxa semafòrica; la qual cosa pot explicar les recents avaries i la lentitud d'arreglar els semàfors que no funcionen.

Considerem que és una mostra més de la deixadesa que es manifesta a la nostra ciutat, i que posar fi a aquesta situació d'irregularitat hauria de ser una prioritat pel govern municipal; i en aquest sentit, així ho exigim.

No és només una qüestió de deixadesa, ho és també de seguretat. Actuïn, si us plau.