Denunciem la manca de respostes del Govern Municipal per resoldre el mal estat de la ciutat

Des del grup municipal d’Esquerra Republicana - Moviment d’Esquerres Mataró volem manifestar la nostra preocupació, altra vegada, amb l’actual situació d’arranjament de la via pública.

Portem mesos i setmanes denunciant-ho, identificant centenars de desperfectes i posant tota aquesta informació en mans del govern municipal perquè d’una vegada per totes, solucioni aquestes problemàtiques.

El dia 13 d’octubre vam entrar 300 precs al respecte, on denunciàvem punts concrets que calia arranjar. Per sorpresa nostra i de gran part de la ciutadania que ens havia sol·licitat que presentéssim precs per solucionar-ho, el Govern Municipal encara no ha emès cap mena de resposta als nostres precs.

Cal recordar que el Govern Municipal està obligat a respondre en un termini de 15 dies els precs presentats per escrit, i per tant està incomplint les pròpies normatives de l’Ajuntament. Creiem que això és un exemple més de la inacció del Govern Municipal.

Des del grup municipal d’Esquerra Republicana - Moviment d’Esquerres Mataró volem saber quan i com es repararan aquests desperfectes a la via pública. Volem millorar la ciutat i, com a Govern Alternatiu, no deixem de treballar per aconseguir-ho.