Esquerra Republicana presentem el govern alternatiu

Des del Grup Municipal d’Esquerra Republicana-Moviment d’esquerres hem decidit bastir una alternativa al govern que sorgirà. La nostra idea és fer un control efectiu de totes les àrees del govern, i a la vegada, oferir-nos a la ciutadania i a la societat civil mataronina per canalitzar les seves propostes, problemàtiques...

Esquerra Republicana presentem el govern alternatiu

Després d’uns dies de les eleccions municipals, és el moment de fer una primera aproximació a com plantegem aquesta nova legislatura.

En primer lloc, ens agradaria tornar a donar l’enhorabona al PSC, com a guanyador de les eleccions, i ens reiterem amb la nostra gran satisfacció pels resultats obtinguts, que han significat el millor resultat de la història per la nostra formació a nivell municipal.

Estem contents, il·lusionats, amb ganes de treballar i amb molta força, una força que també ens transmet cada dia moltíssima gent a la nostra ciutat.

La nostra idea és fer un control efectiu de totes les àrees del govern, i a la vegada, oferir-nos a la ciutadania i a la societat civil mataronina per canalitzar les seves propostes, problemàtiques, etcètera.

A més, també volem ser la veu d’aquells ciutadans que van preferir altres opcions polítiques en les eleccions però que s’han quedat sense representació al nou consistori.

Pensem que la força que podem tenir amb 8 regidors (i més quan en l’anterior legislatura hi ha hagut un govern de 6) ens permet presentar un veritable projecte de “Govern alternatiu”, que doni resposta a les necessitats de la ciutadania i que encamini la nostra ciutat cap a un rumb adequat.

A més, durant el mandat que ara comencem,continuarem presentant totes aquelles propostes del nostre projecte de ciutat, concretades en el programa electoral, que pensem que són bones per a Mataró i per a tots els seus habitants.

En aquest sentit, insistirem en la nostra visió de Mataró com una sola ciutat,i en conseqüència vetllarem, per exemple, per la cohesió dels barris i pel desenvolupament dels Plans de Barri de Rocafonda i Cerdanyola.

Finalment, reiterem el nostre compromís de seguir amb la línia d’oposició que hem fet aquests darrers anys: seriosa, rigorosa, treballadora i constructiva, i amb la voluntat d’estendre la mà, quan calgui, per arribar a acords que siguin importants per a la ciutat.

Seguim treballant per Mataró i per la República Catalana.