El nou paviment de la plaça Santa Anna i la Riera ja presenta els primers desperfectes

Poques setmanes després de finalitzar la col·locació del nou paviment de la Plaça Santa Anna i de la Rambla, ja es comencen a apreciar les primeres mostres d'un treball, aparentment, no gaire ben dirigit i controlat.

Algunes rajoles (noves) ja són trencades, algunes altres estan enfonsades i no estan col·locades al mateix nivell que les altres. També pel que fa a la reposició de les lloses antigues, la manca d'alineació amb les existents és una altra mostra de mala execució i control d'obra... Una altra mostra de la #MataróDeixada que denunciem des de fa temps.

Essent una obra nova, aquestes primeres evidències de poca qualitat d'execució, ens fan pensar que en els propers mesos (amb el pas de vehicles, etc.) apareixeran altres defectes, potser més importants.

Després d'esperar dècades a resoldre un problema ja originat en la manca de rigor municipal a l'hora de fer el paviment de la Plaça Santa Anna, des del Grup Municipal d'ERC-MES, pensem que calia primar la qualitat i el control, però sembla que, una vegada més, no ha estat així.

Pel Grup Municipal d'Esquerra Republicana - MES Mataró és una prioritat que l'espai públic de la nostra ciutat doni la imatge la ciutat que desitgem.

Per això preguntarem al Govern Municipal el proper Ple sobre aquesta qüestió. Ens interessarem per conèixer per quin motiu s'accepta una obra en aquestes condicions i quines garanties contra desperfectes greus de futur s'han formalitzat.