Esquerra mataró comença una campanya per denunciar la deixadesa de la ciutat

Esquerra mataró comença una campanya per denunciar la deixadesa de la ciutat

La situació de deixadesa que presenta Mataró és sabuda per tots aquells que hi viuen. Iniciem una campanya per exigir al govern que ho arregli.

Mataró té un problema de conservació i manteniment de l'espai públic i per aquest motiu des d'Esquerra Republicana iniciem una campanya per traslladar, de nou, la situació al Ple i fer-ne ressò mediàtic i, en col·laboració dels nostres conciutadans, elaborar un mapa dels punts que cal arreglar.

L'objectiu és identificar punts a la ciutat per exigir al govern municipal que faci les accions corresponents per tal arranjar-ho tot.

En només tres dies, i gràcies a la col·laboració ciutadana, hem pogut localitzar gairebé 200 punts repartits per tot Mataró on la via pública té algun tipus de desperfecte. Animem als mataronins i mataronines a denunciar i fer-nos arribar més punts degradats per poder-ne exigir el manteniment corresponent (enviant-nos una fotografia i la ubicació al correu mataro@esquerra.cat).

Continuarem treballant des de tot arreu per exigir un bon manteniment d'aquests espais públics. Un adequat estat de la via pública és essencial per mantenir uns bons serveis i una bona qualitat de vida. També és important per garantir la imatge de capital per a totes les persones que ens visiten.

Amb #MataróDeixada pretenem visibilitzar les queixes que dia rere dia els veïns i veïnes de Mataró ens fan arribar i també exigir al govern municipal que posi fre a la situació de degradació actual.