Exigim explicacions al Govern Municipal pel tancament nocturn del servei d'atenció de la Policia Local

Des del Grup Municipal d’Esquerra Republicana – MES manifestem la nostra perplexitat davant dels fets ocorreguts la passada nit del 11 de desembre, on des de la Policia Local s’han derivat les incidències o denúncies dels veïns a la Comissaria de Mossos d’Esquadra.

És inadmissible un cartell de tancat a la comissaria de la Policia Local que derivi les incidències a altres cossos policials, ometent la prestació d’aquest servei. Creiem que la 8a ciutat del país, amb més 128.000 habitants, no pot prescindir d’aquest servei.

Ens preguntem per què el Govern Municipal no actua amb contundència i resol aquestes problemàtiques. Exigim de manera immediata que el Govern Municipal doni explicacions al respecte i actuï per resoldre-ho. El bé de la ciutadania està en joc.