La inseguretat a Mataró en 7 punts

La inseguretat a Mataró en 7 punts

Considerem que la defensa dels drets dels més vulnerables, és la seguretat de tots. Treballem en els valors que volem que representin la nostra societat, així com alhora continuem exigint mesures immediates al govern municipal per tal de garantir la convivència a Mataró.

Des del grup municipal d'Esquerra Republicana - Moviment d'Esquerres davant la percepció d’inseguretat ciutadana volem exposar el següent:

1. La percepció d'inseguretat dels mataronins i les mataronines és una realitat que no podem negar davant els recents episodis viscuts a la nostra ciutat.

2. Cal que l’Ajuntament de Mataró, i l’Alcalde com a màxim representant, mostri un clar lideratge davant la percepció d'inseguretat i preocupació ciutadana, amb el suport i l’ajuda de tots els grups municipals.

3. Cal fer ús de tots els mecanismes que una ciutat important com la nostra té al seu abast, començant pel cos de la Policia Local

4. Necessitem un justícia eficaç, canvis legislatius i més recursos i cal exigir-ho arreu.

5. Reiterem la nostra disposició al govern per demanar ajuda a qualsevol administració supramunicipal, com ara el Parlament de Catalunya o el Congrés dels Diputats.

6. Considerem que cal posar sempre en valor que la seguretat i la convivència són dos dels pilars fonamentals de la nostra societat. Hem de preservar-los perquè la ciutadania pugui exercir tots els seus drets en llibertat.

7. Cal exigir polítiques socials sòlides que erradiquin problemes com la desigualtat, la pobresa, l'atur o l'exclusió social, agreujats ara per la crisi sanitària.

Des del grup municipal d'Esquerra Republicana - Moviment d'Esquerres considerem que la defensa dels drets dels més vulnerables, és la seguretat de tots. Treballem en els valors que volem que representin la nostra societat, així com alhora continuem exigint mesures immediates al govern municipal per tal de garantir la convivència a Mataró.