Impunitat policial pel cas del xat d'amenaces a independentistes

Ahir es va fer públic el resultat de l’expedient disciplinari que el Govern Municipal es va veure obligat a obrir arran de la publicació a La Vanguardia i a El Periòdico del contingut d’un xat de WhatsApp de la Policia Local de Mataró, on entre altres, es feia al·lusió a “l’ús de les armes i de la violència per acabar i combatre els independentistes”.

La inseguretat a Mataró en 7 punts

Considerem que la defensa dels drets dels més vulnerables, és la seguretat de tots. Treballem en els valors que volem que representin la nostra societat, així com alhora continuem exigint mesures immediates al govern municipal per tal de garantir la convivència a Mataró.

Demanem solucions a la lentitud de les llicències a Mataró

No és acceptable. Es una qüestió urgent i per això reiterem la nostra exigència al Govern perquè actui amb determinació en aquesta qüestió i ens detalli quines mesures urgents tenen pensades per aconseguir que el Departament de Llicències d’Obres i Activitats no sigui un impediment per la necessària reactivació social i econòmica de Mataró.