El Grup Municipal del PSC participa als actes del 8M

Logo de Grup municipal PSC-CP

Grup municipal PSC-CP

La informació que apareix en aquest article és responsabilitat del Grup municipal PSC-CP

El Grup Municipal del PSC participa als actes del 8M

El Grup Municipal del PSC va participar als actes que van tenir lloc a la ciutat amb motiu del 8M, Dia Internacional de la Dona Treballadora.

El passat 8 de març vam celebrar el Dia Internacional de la Dona. A Mataró, com a arreu del país, es van programar un seguit d'actes per reivindicar el paper de la Dona a la nostra societat i, sobretot, per plantar cara al masclisme que encara ens envolta.

El PSC, i el seu Grup Municipal, van participar en tots els actes convocats a la ciutat i, en especial, en les dues concentracions celebrades el mateix diumenge 8 al Parc Central Nou i a l'Ajuntament de Mataró

Juntes i junts vam alçar la nostra veu per cridar ven fort: CONTRA ELS ATACS MASCLISTES, POLÍTIQUES FEMINISTES!!!