Quan he de presentar la documentació acreditativa dels requisits de participació?

El Servei de Recursos Humans obrirà un període de presentació de documents, un cop
iniciat el procés selectiu i prèviament a la fase de concurs. Durant aquest període, es presentarà
la documentació acreditativa dels requisits de participació, així com la documentació
corresponent a l’historial professional i de formació (només ens els casos que el procés faci
valoració de mèrits), i es posarà a l’abast de les persones candidates que ho necessiten,
assessorament especialitzat per a acreditar correctament.
Per acreditar les condicions o requisits de participació, caldrà portar original, còpia o bé
còpia compulsada dels següents documents, sense perjudici que a les bases específiques es facin
constar altres (ex. carnets de conduir, etc) en el període o dia indicat a tal efecte per
l’Ajuntament de Mataró (només ho hauran de portar les persones que hagin superat o acreditat
totes les proves realitzades fins aquell moment):
- Currículum vitae.
- DNI, NIE o altres documents oficials on es fa constar la nacionalitat.
- Acreditació de la titulació exigida per participar al procés selectiu o en algunes
convocatòries concretes, de l’antiguitat en una determinada categoria professional.
- Nivell de català especificat a la convocatòria, només en cas que es vulgui demanar
quedar exempt/a de realitzar la prova corresponent.
- Nivell de coneixements de competències en tecnologies de la informació i la
comunicació (TIC) especificat a la convocatòria, només en cas que es vulgui demanar
quedar exempt/a de realitzar la prova corresponent. (quan el procés ho requereixi com a
requisit de participació)
- Carnet de conduir. (quan el procés ho requereixi com a requisit de participació)