Regidors i regidores delegats/des

Regidors i regidores delegats/des

Els regidors/es delegats/des estaran en funcions fins a la composició del nou consistori. La funció dels regidors/es delegats/des és la de gestionar i prendre les decisions corresponents a l’àmbit de la delegació. Els regidors delegats poden rebre la totalitat de potestats que corresponen a l’alcalde en una matèria determinada i emetre actes administratius que afectin tercers.

Alcalde

David Bote Paz

Bon Govern, Bona Gestió i Estratègia de futur

Miquel Àngel Vadell Torres

Ciutat pròspera, Generació de riquesa i Treball digne: Promoció Econòmica. Planificació territorial (Llicències)

Sergi Morales Díaz

Mataró Segura. Planificació Territorial (Urbanisme).

Núria Moreno Romero

Ciutat Inclusiva i Saludable. Atenció als barris i a la comunitat. Gent gran activa.

Laura Seijo Elvira

Ecologia Urbana. Espai Públic i equipaments municipals.

Xesco Gomar Martín

Educació, Formació Professional, Universitat i Esports

Beatriz Delgado Castro

Cultura. Compres i contractació. Diversitat Ciutadana i Igualtat: Polítiques de gènere, feminismes i LGTBI+

Heidi Pérez Pérez

Joventut i Emancipació juvenil, Solidaritat i Cooperació. Tinença responsable i Benestar Animal.

Marta Moya Molina

Verd Urbà, Espai Agrari i Forestal. Brigada Municipal i Manteniment.

José Antonio Ricis Saavedra

Promoció de Ciutat; Comerç; Turisme; Fires, Mercats, Promoció Internacional; Agermanaments i adjunt de Formació Professional i Universitat.

Joan Sarrias Comas

Polítiques d’habitatge: Promoció i rehabilitació.

Sarai Martínez Vega