Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Certificat de professionalitat d'Activitats de gestió administrativa

Escoltar

Certificat de professionalitat d'Activitats de gestió administrativa

Objectiu del curs:

Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, amb l’obtenció, el processament i l’arxivament previs de la informació i documentació necessàries mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte de la normativa vigent i segons criteris de qualitat  definits per l’organització.

 

Dates previstes i horaris del curs: de desembre de 2022 a octubre de 2023 - Matins

Dates previstes d’inici de pràctiques en empresa: novembre 2023

 

Modalitat: presencial (possibilitat de presencial i aula virtual)                         
Total hores: 920 hores

 

Perfil d’entrada de l’alumnat:

  • Nivell acadèmic mínim de Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior
  • Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
  • Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració
  • Coneixements bàsics d’ofimàtica
  • Disponibilitat horària
  • Cal tenir ordinador, webcam i connexió a Internet
  • Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual

 

PROGRAMA FORMATIU:                                        

FORMACIÓ PROFESSIONALITZADORA: 800 hores

  • MÒDUL: Operacions administratives comercials (160 hores)

- Atenció al client en el procés comercial (40 hores)

- Gestió Administrativa del procés comercial (80 hores)

- Aplicacions informàtiques de la gestió comercial (40 hores)

  • MÒDUL: Gestió operativa de tresoreria (90 hores)

  • MÒDUL: Gestió auxiliar de personal (90 hores)

  • MÒDUL: Registres comptables (120 hores)

- Pla General de Comptabilitat (90 hores)

- Aplicacions informàtiques de comptabilitat (30 hores)

  • MÒDUL: Gestió d’arxius (60 hores)

  • MÒDUL: Enregistrament de dades (90 hores)

  • MÒDUL: Ofimàtica (190 hores)

- Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/Intranet i correu electrònic (30 hores)

- Aplicacions informàtiques de tractament de textos (30 hores)

- Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (50 hores)

- Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (50 hores)

- Aplicacions informàtiques per presentacions: gràfics d’informació (30 hores)

 

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: 40 hores

  • MÒDUL: Bàsic de prevenció de riscos laborals (30 hores)
  • MÒDUL: Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat de gènere (10 hores)

 

PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS: 80 hores

 

Principals sortides professionals:

  • Empleats/ades administratius/ives de comptabilitat, en general
  • Auxiliar administratiu/iva de cobraments i pagaments
  • Auxiliar administratiu/iva de comptabilitat
  • Auxiliar administratiu/iva de facturació
  • Empleats/ades administratius/ives comercials, en general
  • Auxiliar administratiu/iva comercial
  • Empleats/ades administratius/ives de serveis de personal
  • Auxiliar administratiu/iva del departament de recursos humans
  • Auxiliar de suport administratiu de compra i venda
  • Empleats/ades administratius/ives, en general
  • Empleats/ades administratius amb tasques d'atenció al públic
  • Auxiliar administratiu/iva de les diferents administracions públiques

 

 

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya –SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional

 
SOC-GENCAT-MINISTERI-MINISTERI.jpg