Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Certificat de professionalitat d'Activitats de gestió administrativa

Escoltar

Certificat de professionalitat d'Activitats de gestió administrativa

Codi especialitat: ADGD0308
Nivell 2

 

Objectiu del curs:

Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, amb l’obtenció, el processament i l’arxivament previs de la informació i documentació necessàries mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte de la normativa vigent i segons criteris de qualitat  definits per l’organització.

 

Dates previstes i horaris del curs: de març a desembre de 2024 – matins

Dates previstes d’inici de pràctiques en empresa: novembre de 2024 - matins

 

Modalitat: presencial (amb suport de l'aula virtual)

                                             
Total hores: 920 hores

 

Perfil d’entrada de l’alumnat:

  • Nivell acadèmic mínim de Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior
  • Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
  • Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració
  • Coneixements bàsics d’ofimàtica
  • Disponibilitat horària
  • Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual
  • Cal tenir ordinador i connexió a Internet

 

PROGRAMA FORMATIU:

                                                                                 

FORMACIÓ PROFESSIONALITZADORA: 800 hores

  • OPERACIONS ADMINISTRATIVES COMERCIALS (160 hores)
    • Atenció al client en el procés comercial (40 hores)
    • Gestió Administrativa del procés comercial (80 hores)
    • Aplicacions informàtiques de la gestió comercial (40 hores)
  • GESTIÓ OPERATIVA DE TRESORERIA (90 hores)
  • GESTIÓ AUXILIAR DE PERSONAL (90 hores)
  • REGISTRES COMPTABLES (120 hores)
    • Pla General de Comptabilitat (90 hores)
    • Aplicacions informàtiques de comptabilitat (30 hores)
  • GESTIÓ D’ARXIUS (60 hores)
  • ENREGISTRAMENT DE DADES (90 hores)
  • OFIMÀTICA (190 hores)
    • Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/Intranet i correu electrònic (30 hores)
    • Aplicacions informàtiques de tractament de textos (30 hores)
    • Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul (50 hores)
    • Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals (50 hores)
    • Aplicacions informàtiques per presentacions: gràfics d’informació (30 hores)

 

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: 40 hores

  • Bàsic de prevenció de riscos laborals (30 hores)
  • Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat de gènere (10 hores)

 

PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS: 80 hores

 

Principals sortides professionals:

  • Empleats/ades administratius/ives de comptabilitat, en general
  • Auxiliar administratiu/iva de cobraments i pagaments
  • Auxiliar administratiu/iva de comptabilitat
  • Auxiliar administratiu/iva de facturació
  • Empleats/ades administratius/ives comercials, en general
  • Auxiliar administratiu/iva comercial
  • Empleats/ades administratius/ives de serveis de personal
  • Auxiliar administratiu/iva del departament de recursos humans
  • Auxiliar de suport administratiu de compra i venda
  • Empleats/ades administratius/ives, en general
  • Empleats/ades administratius amb tasques d'atenció al públic
  • Auxiliar administratiu/iva de les diferents administracions públiques

 

 
 
Harmonització_SOC_Generalitat_MEFPD_MTES.jpg
 

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)