Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Certificat de Professionalitat “Activitats de Gestió Administrativa”

Escoltar

Certificat de Professionalitat “Activitats de Gestió Administrativa”

Objectiu del curs: 

Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i  personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, amb l’obtenció, el processament i  l’arxivament previs de la informació i documentació necessàries mitjançant els suports convencionals o  informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte de la  normativa vigent i segons criteris de qualitat definits per l’organització.  

Dates previstes i horaris: de desembre de 2021 a octubre de 2022 (Matins) 

Modalitat: Semipresencial (Presencial i aula virtual) 

Total hores: 920 hores 

Perfil d’entrada de l’alumnat:  

  • Nivell acadèmic mínim de Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior 
  • Preferentment persones en situació d’atur o ERTO 
  • Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració 
  • Coneixements bàsics d’ofimàtica 
  • Disponibilitat horària 
  • Cal tenir ordinador, webcam i connexió a Internet 
  • Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual 

Programa Formatiu: 

MÒDULS PROFESSIONALITZADORS 800 hores

  • OPERACIONS ADMINISTRATIVES COMERCIALS 160 hores
    • Atenció al client en el procés comercial 40 hores 
    • Gestió Administrativa del procés comercial 80 hores 
    • Aplicacions informàtiques de la gestió comercial 40 hores 
  • GESTIÓ OPERATIVA DE TRESORERIA 90 hores  
  • GESTIÓ AUXILIAR DE PERSONAL 90 hores
  • REGISTRES COMPTABLES 120 hores
    • Pla General de Comptabilitat 90 hores 
    • Aplicacions informàtiques de comptabilitat 30 hores 
  • GESTIÓ D’ARXIUS 60 hores
  • ENREGISTRAMENT DE DADES 90 hores
  • OFIMÀTICA 190 hores
    • Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/Intranet i correu electrònic 30 hores 
    • Aplicacions informàtiques de tractament de textos 30 hores 
    • Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul 50 hores 
    • Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals 50 hores 
    • Aplicacions informàtiques per presentacions: gràfics d’informació 30 hores 

MÒDULS COMPLEMENTARIS 40 hores

  • Bàsic de Prevenció de Riscos Laborals 30 hores
  • Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat d’oportunitats 10 hores

MÒDUL DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS 80 hores

Principals sortides professionals: 

  • Empleats/ades administratius/ives de comptabilitat, en general.  
  • Auxiliar administratiu/iva de cobraments i pagaments.  
  • Auxiliar administratiu/iva de comptabilitat.  
  • Auxiliar administratiu/iva de facturació.  
  • Empleats/ades administratius/ives comercials, en general.  
  • Auxiliar administratiu/iva comercial.  
  • Empleats/ades administratius/ives de serveis de personal.  
  • Auxiliar administratiu/iva del departament de recursos humans.  
  • Auxiliar de suport administratiu de compra i venda.  
  • Empleats/ades administratius/ives, en general.  
  • Empleats/ades administratius amb tasques d'atenció al públic  
  • Auxiliar administratiu/iva de les diferents administracions públiques
Pendent d'atorgament definitiu
LOGOS SOC GENERALITAT MINISTERI FONS EUROPEU.png