Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Tenim a la disposició dels ciutadans i ciutadanes que estan en situació de vulnerabilitat i exclusió social un conjunt de serveis per ajudar-los per tal de:

  • Cobrir les necessitats bàsiques
  • Prevenir situacions de risc social
  • Millorar l’autonomia personal
  • Ajudar en les dificultats derivades de les relacions personals, familiars o comunitàries. 

Garantim la participació comunitària en matèria de serveis socials amb el Consell Municipal de Benestar Social, òrgan amb caràcter consultiu i assessor compost per 27 agents socials públics i privats que operen a Mataró i s’organitzen en Taules de Participació segons àmbits específics d’atenció (infància i adolescència, promoció social, accessibilitat...). D'aquestes Taules poden formar part qualsevol entitat de la ciutat formalment constituïda amb l'objectiu d'enriquir el debat. Actualment els seus integrants treballen en xarxa per assolir objectius comuns i consensuats, mitjançant del desenvolupament dels diferents plans d’actuació local.

Contacte

Servei de Benestar Social
(equipament accessible)

NOTA: actualment i degut al coronavirus els nostres horaris i telèfons són:

(avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101)

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h

Emergències al 93 758 23 01 o al correu electrònic consultaserveissocials@ajmataro.cat.

El servei només fa atenció en situacions d’especial urgència.

Se suspenen les visites domiciliàries.

Les visites ja concertades s’atenen telefònicament al 93 758 23 01.

Notícies Canal RSS