Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Qualitat del servei i drets de les persones consumidores

Escoltar

Qualitat del servei i drets de les persones consumidores

Les administracions públiques catalanes han de vetllar per garantir el compliment efectiu dels drets que la llei reconeix a les persones consumidores.

Carta de serveis

La Carta de serveis que us presentem vol ser un compromís ferm amb tota la ciutadania i una aposta decidida cap a la millora continuada dels nostres serveis i la seva qualitat. Amb la creació d'aquesta Carta de serveis, l'Ajuntament de Mataró també pretén situar l'àmbit de la protecció dels drets de les persones consumidores allà on es mereix, atès que, tot i que es pressuposava que l’autonomia de la voluntat de les parts en les relacions de consum estava presidida pel principi d'igualtat, la realitat demostra que no és pas així. Per aquest motiu, les persones consumidores necessiten, especialment en els casos o situacions de desigualtat efectiva, que s'estableixin mecanismes d'ajuda i protecció a fi de proporcionar-los una informació i una formació clares per a prendre decisions.