Aquest és un servei que forma part del Directori de serveis públics de consum de Catalunya i de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona.
Està configurat per dos òrgans diferents: l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) que és una entitat mediadora i la Junta Arbitral de Consum de Mataró des d’on es gestiona l'arbitratge institucional de consum delegat per la Junta Arbitral Nacional del Ministeri de Consum.
L'objectiu d’aquest servei és garantir la defensa i la protecció dels drets de les persones consumidores, oferint orientació i assessorament amb relació a la tramitació de les seves queixes, reclamacions i denúncies.
També fem campanyes informatives i activitats de difusió i educació per promocionar uns hàbits del consum responsable, crític i actiu, cercant la informació, la reflexió, la solidaritat i la sostenibilitat en el consum de béns i serveis.

Actuació finançada per la Diputació de Barcelona mitjançant el
Pla de concertació "Xarxa de Governs Locals 2020 -2023".
Tràmits en línia
Contacte
Servei Públic de Consum: Oficina Municipal d'Informació a les persones consumidores i Junta Arbitral Municipal de Consum de Mataró (equipament accessible)
Consultes a l'adreça de correu electrònic omic@ajmataro.cat
Per a consultes telefòniques, sobre temes relacionats amb els vostres expedients de l'OMIC o de la JAC, podeu trucar al telèfon 93 758 23 21.
Per a consultes telefòniques, sobre temes de consum en general, podeu trucar al 012
Per a atenció presencial cal demanar cita prèvia, les 24 hores del dia al telèfon 010 o bé al següent enllaç
- avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101, planta baixa 08303 Mataró
- Per a consultes telefòniques, sobre temes relacionats amb els vostres expedients de l'OMIC o de la JAC, podeu trucar al telèfon 93 758 23 21. Per a consultes telefòniques, sobre temes de consum en general, podeu trucar al 012
- de dilluns a divendres de 9 a 14 h (Cal sol·licitar cita prèvia al web municipal o trucant al 010 les 24 hores del dia)